مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-09اجتماعي

سامانه نابسامان 


علاوه بر مشکلاتی که دانش آموزان اتباع خارجی هر سال برای ثبت نام در مدارس دارند، امسال سامانه سهما و دریافت کد یکتا نیز دردسرهای جدیدی برای آنها ایجاد کرده است.

- /سرگردانی دانش آموزان اتباع خارجی برای ثبت نام در مدارس/ سامانه نابسامان  ایسنا/خراسان رضوی علاوه بر مشکلاتی که دانش آموزان اتباع خارجی هر سال برای ثبت نام در مدارس دارند، امسال سامانه سهما و دریافت کد یکتا نیز دردسرهای جدیدی برای آنها ایجاد کرده است.

ثبت نام در این سامانه و دریافت کد یکتا برای دانش آموزان فاقد شناسه معتبر است که در سال های گذشته با برگه حمایت تحصیلی می توانستند ثبت نام خود را انجام دهند.

امسال برای اولین بار به منظور ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در کشور، ثبت نام دانش آموزی از طریق سامانه هوشمند سازمان ملی مهاجرت (سهما) از 21 مردادماه آغاز شد.

دانش آموزان چه افرادی که سال گذشته در ایران تحصیل کردند و چه افرادی که جدیدالورود هستند، ابتدا باید در سامانه سازمان ملی مهاجرت ثبت نام کنند.

اطلاعات دانش آموزانی که شناسه معتبر دارند بعد از ثبت نام در سایت پس از 48 ساعت خود به خود در سایت آموزش و پرورش قرار می گیرد و بعد دانش آموزان ادامه فرایند را طی می کنند اما دانش آموزانی که مدارک شناسایی معتبر ندارند، پس از ثبت نام در سامانه، کد رهگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نابسامان 

سامانه نابسامان